نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1228
-
الف
+

بیوگرافی «سوتلانا سوپیلنیاک» بازیگر سریال «سرجوخه»

در این گزارش با «سوتلانا سوپیلنیاک» بازیگر سریال در حال نشر «سرجوخه» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «سوتلانا سوپیلنیاک» بازیگر سریال در حال نشر «سرجوخه» اهل کشور اوکراین و متولد دهه 70 هجری شمسی است.

او دانشجوی ادبیات فارسی در کشور خود بوده و به همین دلیل تسلط بیشتری به زبان فارسی دارد.

این بانوی هنرمند به دلیل علاقه به حرفه بازیگری وارد این رشته شده و با توجه به ارتباط زیاد خود با ایرانیان مقیم اوکراین، مورد توجه کارگردانان ایرانی قرار گرفت.

سوتلانا سوپیلنیاک

وی فعالیت حرفوی خود را با فلم «ماهور» به کارگردانی «مجید نیامراد» آغاز کرده و در این اثر با «روزبه حصاری» و «لاله اسکندری» همکاری کرد.

سوپیلنیاک با حضور در این فلم وارد سینمای ایران شده و اولین تجربه بازیگری خود را به نمایش گذاشت.

او در دومین تجربه هنری خود در ایران، بازیگر نقش «فلورا» در سریال «سرجوخه» به کارگردانی «احمد معظمی» شد.

سریال «سرجوخه» با مضمون امنیتی و جاسوسی با هنرمندی بازیگرانی همچون «آرش آصفی»، «حمیدرضا محمدی»، «سامان صفاری»، «نیلوفر کوخانی»، «نازنین کیوانی»، «قربان نجفی»، «علیرضا جلالی تبار» محصول سال 1400 خورشیدی می باشد.

سوتلانا سوپیلنیاک

وی در جدیدترین تجربه بازیگری خود به جمع بازیگران سریال «تمام رخ» به کارگردانی «محمود معظمی» پیوسته و نقشی متفاوت را ایفا می کند.

این سریال داستان خانواده هایی را روایت می کند که به دلیل فقدان امنیت و عشق در فامیل در دام افتاده و به خیانت، وطن فروشی و طلاق می رسند. 

سوتلانا سوپیلنیاک

«سوتلانا سوپیلنیاک» در سریال «تمام رخ» با هنرمندانی همچون «بهزاد خداویسی»، «رحیم نوروزی»، «آرش آصفی»، «ویدا جوان»، «نگین صدق گویا»، «سولماز حصاری»، «علیرام نورایی»، «مهدی سلوکی»، و «کاظم هژیرآزاد» به ایفای نقش پرداخته است. 

سوتلانا سوپیلنیاک

لازم به ذکر است سریال «سرجوخه» با بازی «سوتلانا سوپیلنیاک» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا

نظر شما
ارسال نظر